Job 2 van 4


Report this listing

Solliciteren



Teamcoördinator Den Boogerd


Functie

Zorg, saai en eentonig? Nee hoor, wij bewijzen graag het tegendeel!

VitaS: waar een warme thuis en zorg op maat voor onze bewoners en andere zorgvragers centraal staat.

Wij zijn een overkoepelende organisatie voor ouderenzorg van de gemeenten Peer, Hechtel-Eksel, Oudsbergen, Beringen en Leopoldsburg. De bewoners en medewerkers van WZC Den Boogerd verwelkomen heel graag een gedreven teamcoördinator. We bieden je graag een contract van onbepaalde duur aan voor minimaal 32 uren/week.

Het volledige multidisciplinaire team van de afdeling in staat stellen een volwaardige thuis te creëren voor de bewoners, waar hulp en verzorging gekoppeld kan worden aan een zo comfortabel en aangenaam mogelijk verblijf.

  • Opmaken van zorg- en begeleidingsplannen van bewoners;
  • Opmaken/opvolging uurroosters;
  • Opvolgen medicatie, zorgverlening, …;
  • Opvolgen incontinentiemateriaal samen met de VIP (Verantwoordelijke Incontinentie Problematiek);
  • Ondersteunt de administratie van de afdeling (Plaatsen en opvolgen van bestellingen, KATZ-schalen, doktersvoorschriften ingeven, onderzoeken aanvragen, bestellen van maaltijden,.. );
  • Mentorschap stage;
  • Coaching (nieuwe) personeelsleden, opvolgen via waarderings- en evaluatiegesprekken;
  • Geeft advies en beslist mee over het personeelsbeleid;
  • Staat in voor de uitvoering van het beleid m.b.t. eindelevenszorg (voert gesprekken i.v.m. vroegtijdige zorgplanning), vrijheidsbeperkende maatregelen,..;
  • Deelnemen aan multidisciplinaire overlegmomenten en briefingsmomenten;
  • Opvolging van uit te voeren taken van het team;
  • Zorg voor bewoners mee opnemen en opvolgen.

Jouw profiel

Jij bent...

  • In het bezit
    • van een diploma graduaat of bachelor verpleegkundige/ergotherapie/orthopedagogie/logopedie of diploma kinesitherapie en hebt respectievelijk 5 (bachelor of master) of 7 jaar (graduaat) ervaring hierin;
    • van een Ba-na-ba zorgmanagement/postgraduaat leiderschap in de zorg of je bent bereid deze te behalen binnen de drie jaar na de aanstelling;
  • Een warm persoon die graag werkt met ouderen;
  • Sterk in sociale en communicatieve vaardigheden;
  • Iemand die met coachende vaardigheden een divers en multidisciplinair team kan begeleiden, motiveren en aansturen;
  • Een initiatiefnemer – ondernemend en flexibel ingesteld;
  • Een gemotiveerde persoon die kwaliteitsvolle dienstverlening nastreeft waarin respect, liefdevolle zorg en begrip centraal staan.
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Dossiers van zorgvragers beheren
  • De persoon met een zorgbehoefte en de omgeving informeren en adviseren
  • Verpleegkundige zorg verlenen
  • De activiteiten van de dienst volgens het zorgproject plannen (personeelsinzet, materieelgebruik, beddenbeheer, ...)
  • Controleren van een voorschrift
  • Het verpleegkundig beleid mee uitwerken
  • Informatie uitwisselen
    De vakdocumentatie bijwerken
  • De protocollen inzake verzorging, hygiëne, veiligheid, gezondheidsbewaking (verder) uitwerken
    Controleren of ze door het personeel worden toegepast
    Technische ondersteuning bieden aan het personeel

Aanbod

  • Een contract van onbepaalde duur van minimaal 32u/week;
  • Een volledige overname van relevante anciënniteit en een gedeelte van de niet-relevante ervaring;
  • Verloning volgens weddeschalen
    • IFIC 17 bij het behalen van een Ba-na-ba of postgraduaat en minimaal 5 jaar leidinggevende ervaring;
    • opstart IFIC 16 bij het niet in het bezit zijn van een Ba-na-ba of postgraduaat en nog geen 5 jaar leidinggevende ervaring. Na het behalen van deze opleiding en een positieve evaluatie wordt IFIC 17 toegepast.
  • Een waaier aan extralegale voordelen:
    • maaltijdcheques van 7.5 euro per gewerkte blok van 7.6 uren;
    • fiets- en stapvergoeding van 0.27 euro/km;
    • mogelijkheid tot fietslease;
    • hospitalisatieverzekering na 1 jaar dienst;
    • tweede pensioenpijler bij indiensttreding;
    • 27 dagen jaarlijkse vakantie obv stelsel van openbare sector;
    • gratis aansluiting personeelsledenvoordelenplatform;
    • jaarlijks opleidingsaanbod tijdens de werkuren;
    • een organisatie waar zowel de zorg voor onze bewoners als medewerkers centraal staat.
  • Een organisatiecultuur waar jij er toe doet en waar je impact kan hebben op het wonen en leven van de toekomst;
  • Hartelijke verwelkoming in een gepassioneerd team.

Solliciteren

Veerle Goossens
011/49 26 68
personeelsdienst@vitas.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht